چرا پایتون بهترین گزینه برای مبتدیان است؟
نوشته شده توسط : عباسی

4. لهجه اپلیکیشن نویسی طراحی اپلیکیشن در مشهد دوست داستنی رایا پارس

برای یک تازه کار application پایتون می‌تواند شایسته ترین گویش اپلیکیشن نویسی باشد چون تحت عنوان یک کدام از دوست داستنی ترین گویش های اپلیکیشن نویسی مرتبه بندی شد‌ه‌است. پایتون دوست داستنی میباشد چون در قسمت های مختلفی استعمال می گردد ضمن این ها syntax پایتون بی آلایش و کاربرپسند میباشد.

5. مجال شغلی

پایتون قادر است یک آیتم ی کاری عالی برای برنامه نویس ها باشد چون به کارگیری از پایتون درحال ارتقا میباشد. پایتون به طور تقریب در همگی ی مسئله ها نظیر بسط ی اینترنت و اپ، هوش تصنعی،داده های حجیم، یادگیری ماشین و غیره به کارگیری میگردد. شما می‌توانید شایسته ترین مورد ی خویش را گزینش نمایید و فن ی خودتان را روی آن سازه فرمایید.

6. جامعه ی حمایت کننده

پایتون برای خودش یک جامعه ی حمایت کننده داراست که با مشکلاتی که در طول کدزنی با آنان مواجه می شویم سروکار دارا‌هستند. این آیتم برای مبتدیان بسیار اثر گذار خواهد بود چون مجال کدزنی با ایرادات متعددی روبرو میشوند. پایتون اجتماعات حامی نظیر Python-Forum.io ، Python Documentation و PyCon conferences را دارااست که مدام برای جواب دادن به سوال ها شما فعال می باشند.

7. کتابخانه های استاندارد

پایتون به شما کتابخانه های استاندارد عظیمی ارائه می‌دهد که مشمول کد های فراهم از task هایی که اکثر اوقات در نرم‌افزار نویسی به کار گیری میشود است. این شغل منجر سهولت کدزنی می‌گردد چون به مکان تایپ کردن کد بدون نقص کافی میباشد کد موردنیاز را از کتابخانه وارد نمائید. این شغل خیر صرفا منجر ذخیره شدن فرصت میگردد بلکه مجال پردازش را نیز کاهش می‌دهد.

8. کد کمتر

یک استدلال جذاب دیگر برای این که پایتون شایسته ترین لهجه نرم‌افزار نویسی برای مبتدیان میباشد این میباشد که‌این لهجه، کدزنی یه خرده داراست. کدهای پایتون نسبتا کمتر از دیگر زبانهای نرم افزار نویسی سطح بالا میباشند. کاراکتر هایی نظیر \";\" ، \"{}\" که در گویش های اپ نویسی دیگر نظیر جاوا و C بسیار ضروری می‌باشند در پایتون به هیچ وجه به کار گیری نمیشود.

9. Open Source و Cross platform بودن

پایتون یک گویش اپلیکیشن نویسی open source میباشد. شما به راحتی میتوانید نرم افزار را مانند بقیه فولدر های ضروری دیگر نظیر کتابخانه ها و framework را از تارنما قانونی آن دانلود نمائید و آن را روی کامپیوتر خویش نصب فرمائید. پایتون روی cross platform جاری ساختن میگردد بدین ترتیب روی لینوکس ، ویندوز و همینطور Mac سیستم عامل عمل می نماید.

فیض

در سود پایتون شایسته ترین مورد برای مبتدیانی میباشد که می‌خواهند نرم افزار نویسی خاطر بگیرند. پایتون گویش اپ نویسی میباشد که به شما آسانی و همینطور تنوع در اپلیکیشن نویسی را ارائه میدهد. خصوصیت هایی نظیر یادگیری سهل، خوانایی syntax ، انعطاف پذیری و قابلیت و امکان استعمال این لهجه را در میان مبتدیان دوست داستنی خیس می نماید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: